PR strategimøde

Efter et PR-strategimøde ved du præcis, hvilke muligheder jeres virksomhed har, og hvad I kan gøre efter mødet for at skabe medieomtale. Vi snakker først sammen kort pr. telefon og du sender mig relevante informationer. Jeg forbereder mig. Vi holder et møde fysisk eller via telefon/Skype.

Efter mødet har du styr på, hvordan I kan udnytte jeres PR-potentiale:

  • Hvad vil I have ud af at lave PR – hvad er jeres succeskriterier? (salg, branding, debat eller?).
  • Hvem er jeres målgruppe?
  • Hvor får målgruppen deres viden?
  • Hvilke medier bør I satse på, og hvornår skal I satse på dem?
  • Konkrete vinkler på jeres historier , som I kan bruge til forskellige medier.
  • Hvilke muligheder har I?
  • Hvad skal og kan I gøre nu og her og på sigt?

Under strategimødet vil I få masser af viden om PR-arbejdet. Viden I har brug for, så jeres PR kan lykkes.

  • Hvad gør jeres historier stærke i medierne, og hvad er svaghederne?
  • Hvad er en god historie for de forskellige medier?
  • Hvordan vælger journalisterne på redaktionerne?
  • Hvad skal I tænke på, når I kontakter journalister og hvordan gør I det bedst?
  • Hvordan skal I følge op?
  • Hvad virker og hvad gør ikke?

Kort sagt alle do´s and don´ts. Efter et PR- strategimøde, har I et godt fundament, så I selv kan sørge for en vellykket presseindsats. I kan derefter gøre arbejdet selv eller få mig til at fortsætte.

Andre strategimøder

Er du i tvivl om, hvad du skal gøre i din virksomhed lige nu?

Skal du satse på:

  • PR?
  • webtekster?
  • artikler?
  • casehistorier?
  • foldere?
  • nyhedsbreve?
  • Sociale medier?

eller noget helt syvende?…Få klarlagt din kommunikationsstrategi på et møde med mig.

Vi tager udgangspunkt i dine mål for virksomheden og lægger en kommunikationsstrategi, der hjælper dig med at opnå målene.

Et strategimøde er sammensat, så det tager udgangspunkt i jeres behov lige nu. Vi kan lave en overordnet strategi eller vi kan lave en helt konkret og målrettet strategi indenfor et enkelt område – for eksempel PR og medieomtale.

Vidste du? At forskning viser, at folk der sætter konkrete mål når dem meget oftere end folk, der ikke sætter mål.

Christopher Schmitz, direktør i Komphash: “Mette er “på”. I det øjeblik du sætter dig ned og tager en snak med hende, kommer der input, der med det samme, der gør en forskel. Hun er super dedikeret og brænder for det hun laver. Det mærkes og hendes kommunikative skills og formidlingsevne er helt i top.”